Efectul Chelsea: bani și imagine!

februarie 26, 2013 in Liga Europa

Suporterii Stelei se pregătesc pentru o nouă noapte albă după confruntarea cu Chelsea Londra!

Suporterii Stelei se pregătesc pentru o nouă noapte albă, la Universitate, după confruntarea cu Chelsea Londra!

Nu mai este niciun dubiu: Steaua – Chelsea se joacă cu casa închisă. Nu mai există nici urmă de bilet. Unii, mai cârcotași, critică sistemul de vânzare online deși acesta este cel mai civilizat cu putință. Nu au dreptate. În fond, dacă vor, bișnițarii cumpără bilete de peste tot. Eu unul m-am săturat să tot văd, la meciurile tari, cozi interminabile. Imaginile de acest gen ne trimit înapoi în istorie. Pe de altă parte, nu strica o mai mare atenție din partea organizatorilor. Biletele trebuie să ajungă mai întâi la suporterii adevărați și apoi la amatorii de senzații tari. Dar ce mai contează asta. Lumea se bucură de fotbal, că vine Chelsea, iar cei care nu au intrat în posesia tichetului magic au dat năvală la alte bilete. Cele pentru Steaua – Gaz Metan. Acesta este „efectul Chelsea”: bani și imagine!

Cine mai avea îndoieli că Steaua este un brand de mare vizibilitate are în aceste zile răspunsul decisiv. Să vinzi cât bați din palme toate biletele pentru confruntarea cu Chelsea nu este ceva la îndemâna oricui. Ideea comercializării prin varianta online este în ton cu ceea ce se întâmplă în Europa civilizată. Din păcate, bișnițarii autohtoni au în continuare trecere însă rămân la ideea că este de preferat internetul decât… coada socialistă.
Casă închisă și imagine cât cuprinde. Cum s-a ajuns aici? Simplu. De ani buni, Steaua a fost echipa care și-a făcut datoria în Europa. Cum și pe unde a putut ceea ce s-a tradus în puncte. Cu punctele Stelei, în cea mai mare parte, fotbalul românesc a ajuns cu echipe direct în grupele Ligii Campionilor.
Iubitorii de fotbal au contabilizat acest efort și au echivalat trupa din Ghencea cu un… „club național”. De multă vreme, Steaua nu mai este Steaua steliștilor ci Steaua… României. Doar așa se poate explica valul uriaș de simpatie de care se bucură această grupare și încasările cu multe zerouri în coadă realizate la meciurile cu miză mare și nu numai.
Ce să mai lungesc vorba: Steaua se vinde bine de tot. Faptul că și la meciurile din campionat fanii au dat năvală la bilete confirmă ceea ce spun, iar un nume precum Chelsea amplifică această stare de fapt. Cu efect direct asupra viitorului Stelei care, încet, încet, devine un club profitabil dar și atrăgător pentru investitori.